vrijdag 21 juli 2017

Overwaarde

We zijn erg blij met de snelle verkoop van onze huidige woning! Niet minder blij zijn we met het feit dat we straks te maken krijgen met overwaarde, als we de hypotheek van deze woning zullen aflossen. Die overwaarde hebben we overigens wel te danken aan het feit dat we 'aan de slag' zijn gegaan met de hypotheken op dit huis. Toen we deze woning kochten in 2010, bedroeg de hypotheek namelijk nog ruim € 320.000,-. Als we niets hadden gedaan, hadden we nu een kleine overwaarde gehad. Wat we precies gedaan hebben, lees je hier terug.

Onze woning hebben we te koop gezet voor een vraagprijs van € 325.000,-. De verkoopprijs bedroeg uiteindelijk  € 330.500,-. Uiteindelijk zal de overdracht rond eind april plaatsvinden, afhankelijk van de oplevering van onze nieuwe woning. Omdat we een annuïteitenhypotheek en een spaarhypotheek op de woning hebben lopen, vermindert onze schuld iedere maand met zo'n  € 650,-. Geen van deze hypotheken nemen we mee naar onze nieuwe woning. Ik heb er even een berekening op los gelaten maar tegen de overdracht zal de schuld nog ca. € 278.000,- bedragen en hebben we dus een overwaarde van ca.  € 58.000,-! En dan te bedenken dat ik, toen ik dit blog startte, nog sprak van 'onder water staan'.

Wat te doen met de overwaarde? De overheid wil dat je de overwaarde (in dat geval de zgn. 'eigenwoningreserve') gebruikt voor de aankoop van je nieuwe woning. Doe je dat niet, dan krijg je over dat (gedeelte van het) bedrag geen hypotheekrenteaftrek meer. Verkoopkosten zoals makelaarskosten, taxatiekosten verkleinen echter de eigenwoningreserve, evenals verbouwingskosten ter verbetering van de nieuwe woning. 

De laatst genoemde optie, het verminderen van de eigenwoningreserve door verbouwen van de nieuwe woning, gaan we waarschijnlijk wel inzetten. Nieuwbouw kent veel voordelen maar één van de nadelen is, dat je in één keer een compleet huis moet aankleden. Je kunt in feite niet dingen laten wachten tot 'later'. Wij doen het ook nog eens graag in één keer goed en willen niet graag bezuinigen op zaken als de vloer, raambekleding etc. Ook hebben we een compleet open zolder die we gaan laten indelen/verbouwen door een aannemer. We moeten wel, met drie kinderen ;-). De tuin is ook iets wat je eigenlijk niet kunt laten wachten en wat we liever ook in één keer goed doen.

Het plan is om in eerste instantie natuurlijk zoveel mogelijk met ons spaargeld te bekostigen maar we ontkomen er niet aan door ook een gedeelte van de overwaarde in te zetten. We doen dat zelfs graag. Het biedt ons de mogelijkheid om ons huis in één keer helemaal goed af te werken zodat de komende jaren de onderhouds- en verbouwingskosten nagenoeg 0 zijn. Juist dat biedt mogelijkheden om dan volop af te lossen en de eigenwoningreserve op die manier alsnog snel op 0 te krijgen.

Voor nu gaan we ons verdiepen in welke verbouwingskosten nu precies aftrekbaar zijn, zodat we onze overwaarde daarvoor kunnen gebruiken. Verder gaan we een begroting maken van alle overige kosten zoals: vloeren, verf, behang, raambekleding etc. Heerlijk, dat soort klusjes waar veel getalletjes bij komen kijken ;-).

Wie heeft er ook te maken gehad met overwaarde en hoe hebben jullie de ingezet? Tips wat betreft het voordelig inrichten van een nieuwbouwwoning?



Bron: www.hypotheek-totaal.nl


28 opmerkingen:

  1. Onze overwaarde hebben we volledig ingezet op de nieuwe hypotheek. Waardoor we daar ook weer mooi starten met een mooi lag hypotheekbedrag, wat vele malen lager is dan de waarde van het desbetreffende huis. Alles wat we sparen kan dan naar verbetering van 't huis of anders weer... aflossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Uiteraard hopen we wel zoveel mogelijk af te lossen van de overwaarde op onze nieuwe hypotheek. Zou voor het 'gevoel' leuk zijn als we precies op de 4 ton uitkomen. Dan houden we nog 16.000 over om te klussen/verbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben onze overwaarde volledig in de nieuwe hypotheek gestopt. Daardoor zitten wij op een hypotheek van 72% ten opzichte van de waarde van de woning. Wij hebben daarnaast ons spaargeld gebruikt om de aankleding van de woning gelijk goed aan te pakken. Wij hebben ervoor gekozen om dit jaar niet op vakantie te gaan. Voor het geld wat we daarmee besparen gaan we de tuin opknappen (daar was veel achterstallig onderhoud). We gaan overigens wel dagjes uit. Dit betalen we van het geld wat wij hebben gespaard van de verkopen op marktplaats en de stellingwinkel. Verder hebben we genoeg spaargeld overgehouden voor een buffer en lossen wij maandelijks extra af. Per saldo zitten wij in onze nieuwe woning 150 euro per maand goedkoper en hebben wij een hogere hypotheek. Mijn tip voor de komende tijd is spaar daar waar het kan nog zoveel mogelijk extra. Probeer in je budget ook een ruim bedrag te reserveren voor tegenvallers. Ze zijn er altijd hoe goed je ook denkt met alles rekening te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas hebben we nog niet zoveel spaargeld omdat we onlangs de studielening en onze auto hebben afgelosd (zie een aantal blogs terug). Eigenlijk was het plan om vanaf nu flink te gaan sparen maar nu kwam dit nieuwbouwproject voorbij en was het nu of nooit. Maar we proberen inderdaad nog zoveel mogelijk te sparen, al is dat al lastiger omdat we tijdelijk twee hypotheken moeten betalen.

      Verwijderen
  4. Vorig jaar onze woning met flinke overwaarde verkocht en dit nagenoeg volledig gebruikt voor de aankleding en extra bouwopties van ons nieuwbouwhuis. Met dezelfde gedachte: we doen het u en dan doen we het goed. Ook onze zolder (idem 3 kinderen) hebben we meteen door een aannemer onder handen laten nemen. Dit is nu een heel fijne ouderslaapkamer met bad ;). Het bedrag dat na verbouwing en aankleding overbleef, hebben we direct ingelost op onze hypotheek. En nu weer snel verder met extra aflossen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, precies zoals wij het willen gaan doen ;-). In één keer het hele huis tip-top afmaken en daarna als een razende gaan aflossen. Voor nu is het plan om op de zolder twee slaapkamers te gaan maken, maar een ouderslaapkamer is ook een leuk idee. Alleen is de derde kinderkamer op de eerste verdieping dan wat klein...

      Verwijderen

  5. Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)
    ----------------------------------------------------------------------------

    We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meer dan een jaar verder, hoe staat het leven?
    Nog rust in de portemonnee?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aanbieding van snelle financiële hulp.

    Dit jaar is de rente op onze hypotheek afgenomen. We hebben onze participatie teruggebracht tot 2% gedurende 10 jaar. Voorheen was dit 3,7%.

    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    E-mail: info@creditfinance-bank.com
    Whatsapp-nummer: +33784505888
    Website: https://www.creditfinance-bank.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LENING AANBIEDING !!! Wij zijn ROBINSON LENING KR-EDIT Wij verstrekken zowel lang- als kortlopende leningfinanciering. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 2% per jaar, persoonlijke leningen, schuldconsolidatielening, risicodragend kapitaal, zakelijke lening, bedrijfsleningen, educatieve lening, thuislening en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en duidelijk. Onze lening varieert van $ 5.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: we worden snel de particuliere, discrete en servicegeoriënteerde kredietkeuze voor algemene leningen. We zijn het bedrijf waar we terecht kunnen wanneer traditionele bronnen van leningen falen. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onderstaande e-mail: robinsonloankredit@gmail.com

    Bedrijfsnaam: Robinson Loan Kr-edit
    Bedrijfse-mail: robinsonloankredit@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kapitaalleningen en hypotheekgroepen bieden bedrijfsfinanciering, leningen die passen bij uw bedrijfsplan. krijg snelle en gemakkelijke toegang tot de
    financiering die u nu nodig hebt, krijgt de financiering die u nodig hebt om uw bedrijf te helpen snel te groeien. Nu solliciteren, Home finance, Business finance, personal finance, company finance, student finance. snelle goedkeuring, e-mail: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    Blog: https://capitallendingfince.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2% snelle leningen gegarandeerd

      ROBERTO LOAN SERVICE, (met meer dan 35 jaar ervaring) is een particuliere kredietverlenende organisatie die financiële diensten flexibiliteit biedt die uw dagelijkse bank niet kan bieden. De hoofdleningbedragen variëren van $ 5000 tot $ 1000000 tot de eerste keer Timers die afhangen van het verloop van de lening. Met een maximale / maximale duur van 1 tot 20 jaar. Als u geïnteresseerd bent in een van de volgende zaken, neem dan contact met ons op via (robertokennety@gmail.com) voor onmiddellijke registratie

    Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service
    E-mailadres bedrijf: robertokennety@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com









    Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeft u problemen met het krijgen van een lening voor werkkapitaal bij lokale banken en andere financiële instellingen? Deze dienst is bedoeld om financiële steun te bieden aan individuen, zakenmensen en vrouwen in het bedrijfsleven. Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu contact met ons op via e-mail: robertokennety@gmail.com Of bel +1(518)219-0838.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeft u problemen met het krijgen van een lening voor werkkapitaal bij lokale banken en andere financiële instellingen? Deze dienst is bedoeld om financiële steun te bieden aan individuen, zakenmensen en vrouwen in het bedrijfsleven. Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu contact met ons op via e-mail: robertokennety@gmail.com Of bel +1(518)219-0838.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeft u financiële hulp nodig? Zit u in een financiële crisis of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf te starten? Heeft u geld nodig om uw schuld af te lossen, uw rekeningen te betalen of een goed bedrijf te starten? Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om kapitaaldiensten te verkrijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Hier is uw kans om financiële diensten van ons bedrijf te krijgen. We bieden de volgende financiering aan particulieren:
    * Commerciële financiën
    *Persoonlijke financiën
    *Zakelijke financiën
    * Bouwfinanciering
    * Bedrijfsfinanciering en nog veel meer: @ 1% rente; Neem contact met ons op via
    e_mail: (financialserviceauthority400@gmail.com)


    WhatsApp: +60177807471

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeft u financiële hulp nodig? Zit u in een financiële crisis of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf te starten? Heeft u geld nodig om uw schuld af te lossen, uw rekeningen te betalen of een goed bedrijf te starten? Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om kapitaaldiensten te verkrijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Hier is uw kans om financiële diensten van ons bedrijf te krijgen. We bieden de volgende financiering aan particulieren:
    * Commerciële financiën
    *Persoonlijke financiën
    *Zakelijke financiën
    * Bouwfinanciering
    * Bedrijfsfinanciering en nog veel meer: @ 1% rente; Neem contact met ons op via
    e_mail: (financialserviceauthority400@gmail.com)


    WhatsApp: +60177807471

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dringende lening aanbieding.

    Gegroet, Is er een dringende behoefte aan een dringende lening, betaling van rekeningen, aankoop van onroerend goed, bedrijf, enz.? Een betrouwbare kredietverstrekker? Dit is uw kans. Wij bieden leningen aan met een rente van 2%. Stuur ons een e-mail voor de lening: ( inforamzanloan@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik ben zo opgewonden vandaag. Ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening van jude_benson finance hadden gekregen, dus besloot ik om een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 10.500 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail:judebensonfinanace@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo jongens, ik wil LAPO MICRO FINANCE heel erg bedanken, die me een lening heeft gegeven voor de medische behandeling van mijn zieke kind. Ik ben zo blij om LAPO vandaag te ontmoeten, neem contact met hem op via e-mail als je een dringende lening nodig hebt: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo allemaal, mijn naam is Bensonn, ik kom uit Duitsland, Stuttgart City, ik ben hier om te getuigen over hoe ik een lening kreeg van GEORGE WILLIAMS LOAN FIRM nadat ik twee keer heb ingediend bij verschillende schuldeisers die beweren hier een lener te zijn, dit forum, ik dacht dat hun lening echt was en werd toegepast, maar ze gaven me nooit een lening totdat een vriend van mij me voorstelde aan de kredietmaatschappij GEORGE WILLIAMS, die beloofde me te helpen met een lening naar mijn wens en dat ook echt deed, zoals beloofd zonder enige vorm van uitstel, ik had twijfels, maar ik heb nooit misbruik gemaakt van het geloof. Ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare kredietnemers waren totdat ik GEORGE WILLIAMS ontmoette, die me echt hielp met krediet en mijn leven ten goede veranderde. Ik weet dat er nog steeds veel goede kredietverstrekkers zijn, maar ik zou je aanraden om het kredietbedrijf GEORGE WILLIAMS te proberen, zijn zorgzaam en begripvol. u weet niet of u een noodlening nodig heeft of financiering wilt voor uw projecten, dus aarzel niet om contact op te nemen met de heer GEORGE WILLIAMS,  Loan Company, zijn e-mailadres is ?(georgewilliamsloanfirm333@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lord Bubuza is als een God op aarde, ik heb de reden gezien en ervaren waarom mensen hem een God op aarde noemen, ik heb nooit geloofd dat mannen zoals hij bestonden. Ik nam contact op met Lord Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 984 240 7211 om een loterij te winnen na het lezen van verschillende getuigenissen op internet over hoe hij loterijwinst voorspelde en winnende nummers aan mensen gaf om te spelen en ze wonnen. Hij antwoordde en zei dat hij een spreuk zou uitspreken om mijn winst te voorspellen, ik gaf zijn vereisten en deed wat hij opdroeg. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, gaf hij me wat cijfers en een loterijwebsite waar ik het loterijspel kon spelen. Nadat ik had gespeeld zoals hij had opgedragen, won ik $781.999.000 Euro. Deze man heeft mijn leven mooi gemaakt met zijn winnende lotnummer. Ik heb mezelf gezworen dat ik zal getuigen van zijn wonderbaarlijke betovering om mij miljonair te maken. Neem contact op met lord Bubuza via WhatsApp:: +1 984 240 7211 of e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben blij vandaag, bedankt Lapo Micro Finance voor het geven van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik probeerde een lening te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 93.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als u vandaag een echte geldschieter nodig heeft, neem dan contact op met Lapo. E-mail contact: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn naam is mevrouw Patricia Kingsman, we zijn een nieuwe legitieme kredietverstrekker van 2023 en we helpen graag elke instantie die financiële hulp nodig heeft, we bieden vanaf € 500.000,00 en € 5.000.000,00 en we verstrekken ook leningen in euro daarboven, dus als je hulp nodig hebt stuur ons alstublieft een e-mail op:patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningtransactie kan plaatsvinden nu u binnen 8 uur bij uw lening bent. Het is een snelle overdracht en is veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com bij interesse

    E-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WIJ BIEDEN ALLE SOORTEN LENINGEN AAN - VRAAG BETAALBARE LENINGEN AAN.

    Bent u een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf te starten? Heeft u een lening nodig om een ​​mooi Kleinschalig en Middelgroot bedrijf te starten? Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om een ​​kapitaalkrediet te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Ons belangrijkste doel is om u te helpen de diensten te krijgen die u verdient. Ons programma is de snelste manier om in een oogwenk te krijgen wat u nodig heeft. Verlaag uw betalingen om uw maandelijkse belasting te verlichten onkosten. Krijg flexibiliteit waarmee u voor elk doel kunt gebruiken, van vakanties tot onderwijs en unieke aankopen. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Wij bieden een breed scala aan financiële diensten, waaronder: bedrijfsplanning, commerciële en ontwikkelingsfinanciering, onroerend goed en hypotheken, schuldenconsolidatieleningen, zakelijke leningen, particuliere leningen, woningherfinancieringsleningen met een lage rente van 2,00% per annulering voor particulieren, bedrijven en rechtspersonen. Haal het beste uit uw gezin en bezit ook uw droomhuis met onze algemene leningsregeling. Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    WIJ BIEDEN ALLE SOORTEN LENINGEN AAN - VRAAG BETAALBARE LENINGEN AAN.

    Neem voor meer informatie contact met ons op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Schrijf ons alstublieft terug met de informatie over de lening;
    - Volledige naam:
    - Leningbedrag nodig:
    - Duur van de lening:
    - Doel van de lening:
    - Stad land:
    - Telefoon:
    - Hoe heb je over ons gehoord:

    Als u geïnteresseerd bent om een ​​lening te krijgen, schrijf ons dan alstublieft met de leningvereiste. Neem voor meer informatie contact met ons op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Hoogachtend,
    Mevrouw Patricia Kingsman

    We kijken ernaar uit om zo snel mogelijk van u te horen

    Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede dag iedereen op deze site

    Mijn naam is Anneke Adolphe Merckx ik kom uit België en ik vertrek in de stad Brussel ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een ​​paar weken geleden op internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman ik had een lening nodig en ik werd voor ongeveer 2.000 euro bedrogen door valse geldschieters dus op een dag besloot ik opnieuw naar een lening te zoeken omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf, toen vond ik mevrouw Patricia Kingsman en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik wist niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot om te geven het was een poging en ik vroeg een leenbedrag van 87.000,00 euro aan ze vertelde me alles wat ik moest doen inclusief een vergoeding die ik moest storten in eerste instantie ik dacht dat het oplichterij was maar ik probeerde het omdat ik zag dat mensen ook over haar getuigden goede daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het geld voor mijn lening stortte, verzekerde ze me dat ik mijn lening in minder dan 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening zal ontvangen, ik zei oké en ik wachtte gisteren ik kreeg een bericht van mijn bank dat ik heb een bedrag van 87.000,00 euro op mijn bankrekening bijgeschreven, dus ik nam contact met haar op en vertelde haar erover en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen, ik haar naam overal op internet zal delen met haar geweldige hulp. Dus iedereen in België of over de hele wereld als je een legitieme lening nodig hebt, neem dan contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu zelfs of er nepmensen zijn die smeken om geldschieter mevrouw Patricia Kingsman te lenen. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via WhatsApp of per post, maar ik heb via WhatsApp contact met haar opgenomen omdat het sneller gaat. Whatsapp-nummer is +1 (575)221-8070 en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ben je het zoeken naar leningen en hypotheken beu, of word je constant afgewezen door banken en andere financiële instellingen of een microfinancieringsregeling. Hiermee willen wij u informeren met 100% garantie dat wij leningen van elk bedrag aanbieden tegen een rentepercentage van 2% per maand. Wij verstrekken LENINGEN voor bedrijfsontwikkeling. concurrentievoordeel/bedrijfsuitbreiding. Zorg ervoor dat we gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch zijn. en deelnemende financier voor onroerend goed en elke vorm van zakelijke financiering, wij verstrekken langlopende leningen voor maximaal twee tot vijftig jaar en alle rentetarieven en berekenen en maken jaarlijkse betaling mogelijk E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com.

    Wij bieden de volgende soorten leningen aan en nog veel meer;

    * Persoonlijke leningen (lening zonder onderpand)
    * Zakelijke leningen (onbeveiligde lening)
    * Consolidatielening
    * Combinatielening
    * Verbouwing

    Om contact op te nemen voor het zoeken naar een lening, antwoordt u met uw e-mail-ID, zodat ik u meer kan sturen ter goedkeuring
    Bedankt, neem contact met ons op via e-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com
    bel of WhatsApp: +393512114999

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn naam is Mariette Mosselmans en ik kom uit Brussel in België. Ik heb zojuist mijn lening ontvangen van het leningbedrijf van Patricia Kingsman en ik heb over dit bedrijf gehoord en ik dacht dat het een nepbedrijf was, maar nu ben ik zo blij dat dit bedrijf me heeft geholpen en 100% dit bedrijf is echt, dus iedereen die een lening nodig heeft, dit is het juiste bedrijf om vanaf nu een aanvraag in te dienen. Ik heb een lening aangevraagd voor mijn bedrijf van 250.000,00 euro en dit bedrijf heeft me onmiddellijk geholpen. Ik ben zo blij dat ik dit bedrijf getuig omdat ik zag andere mensen het doen en ik ben blij een van de mensen te zijn die getuigenissen delen over hoe dit bedrijf me heeft geholpen, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt, je helper is hier. hun contactgegevens zijn patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen